tisdag 20 februari 2024

Kulturkatalogen väst med regionalt arrangörstöd

Ur Kulturkatalogen väst.
Mina workshops för barn är nu uppdaterade i Kulturkatalogen väst. Jag är bokningsbar för bibliotek och kulturhus, skolor och förskolor (t.ex. för den som fått Skapande skolamedel), fritids och anpassade grundskola. 

Alla kulturpedagogiska projekt som är med i kulturkatalogen omfattas av det lokala arrangörsstödet som går att söka, jättebra ju. Läs mer om det här

Jag kommer gärna och håller workshop Kompisfigurer eller Bokstavsfigurer runt om i regionen, t.ex. i Skaraborg, Göteborg och Sjuhärad. Eller så hittar vi på något annat kul skapande, man kan kika runt under "skapa med barn" på exempel av mycket olika som jag gjort!

Härlig Kompisfigur gjord av elev i årskurs 1.

Jag på Mölnlycke bibliotek och kulturhus.
Kontakta mig här om ni har frågor.

1 kommentar:

Argentina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.