fredag 7 februari 2020

Skapande i skola och Kulturkatalogen väst

Bokstavsfigurer.
Nu är Kulturkatalogen väst uppdaterad med kulturpedagogiska projekt som är aktuella i år. Som tidigare är jag bokningsbar med 
och 
–två olika workshops som jag haft med många barn i skola, förskola, på bibliotek, kulturhus samt även i särskola. Att jobba med skapande tillsammans med personer med funktionsvariationer 
har jag både erfarenhet av och utbildning i och det skulle vara roligt att göra mer av.

Andra saker som jag gör med barngrupper är 
Rita på en ruta –utsmyckning med ritmaterial (enkelt, avtorkningsbart vid borttagning sedan) på glasruta tillsammans med barn 
och Bilderboksworkshop –då vi under flera dagar jobbar med att göra en egen bilderbok med barnets egen bilder och text.

Nu på lördag, 8/2 blir det hjärtepysselBokskåpets barn- och ungdomsbokhandel i Göteborg. Klippa, klistra och kollage med Alla-hjärtans-dag tema 💓.
Kollagekort med 💗 alla-hjärtans-tema av mig. 

Inga kommentarer: