torsdag 13 mars 2014

Utställningar kors och tvärs /Exhibits

Konstfack, Stockholm (foto av Linda Holmer).
Idag är jag inte alls i Stockholm utan hemma, men ett par av mina bilder får fin exponering där just nu vad det verkar. Närmare bestämt på Konstfack i samband med seminariedagen "En fanfar för bilderboken" som hålls idag. Verkar vara ett finfint arrangemang för de som har möjlighet att vara där.
Dessutom förbereds nu en utställning på Bokskåpets barn- och ungdomsbokhandel, Göteborg, där jag medverkar. Affisch  här nedan:
Affisch av Shahla Parvizi för utställning på Bokskåpet, Göteborg.
Jag har skrivit om kursen som den här utställning är ett resultat av tidigare, här. Vernissage alltså nu på lördag den 15 mars, välkomna!

Blev även nyligen intervjuad igen apropå en utställning på litet bibliotek i min hemkommun,  Vara, här. Det är 5:e (!) gången av flera olika lokaltidningar på orten, i samband med detta, lokalkändis på kuppen, lite kul.
/ Whoops. At the moment I am participating in 3 different exhibits in different places! 

Inga kommentarer: